رائکس Raex ورق ضد سایش فنلاندی

ورق ضد سایش رائکس Raex محصول دیگری از شرکت اروپایی-آمریکایی SSAB است که در کارخانه Raahe فنلاند تولید می‌شود. این برند طیف گسترده‌ای از فولادهای مقاوم در برابر سایش را ارائه می‌دهد. رائکس با کیفیت بالا، عملکرد قابل اعتمادی را برای تمام کاربردهای سایشی شما ارائه می‌دهد. برای تولید تجهیزات بدون دردسر، این محصول برای شما سطح جدیدی از رقابت و بهره‌وری را ممکن می‌سازد.

ورق ضد سایش رائکس

دسترسی سریع و آسان

ورق‌های رائکس از طریق شبکه توزیع جهانی به راحتی قابل دسترس می‌باشند. این شبکه توزیع امکان تولید سریع، موثر و سرمایه وابسته کمتر را فراهم می‌سازد.

طیف کامل محصولات

رائکس موجود در ضخامت‌های ۲-۸۰ میلیمتر با سختی‌های ۳۰۰-۵۰۰ برینل، هرگونه نیاز سایشی را پوشش می‌دهد. برای کمک به افزایش عمر مفید، افزایش ظرفیت ترابری، بهینه‌سازی تولید و صرفه‌جویی در هزینه‌ها این ورق بهترین گزینه است. ورق‌های رائکس ساخته شده با فناوری‌ها و فرآیندهای مدرن اختیار و امکان طراحی بیشتری را ارائه می‌دهند.

کیفیت و عملکرد رائکس

تولید مطمئن با عملکرد قابل اعتماد شروع می‌شود. رائکس از مواد خامی که به دقت انتخاب شده‌اند، تحت کنترل خاص در یک کارخانه تولید فولاد یکپارچه ساخته می‌شود. کیفیت قابل قبول، سختی عملکرد، جوش پذیری، کیفیت سطح، صافی سطح و در نتیجه کارایی بالا برای همه کاربردهای سایشی معمول حاصل می‌شود.

کاربرد ورق ضد سایش رائکس در صنایع مختلف:

ورق ضد سایش رائکس Raex

معدن کاری

ساختار معادن بر پایه محیط‌های سخت و چالش برانگیز تعریف شده است. اگر شما نیازمند حفاری، خردایش، بارگذاری و حمل بیشتر هستید، این ورق ضد سایش می‌تواند به شما کمک کند سخت‌ترین کارها را ممکن سازید. این برند برای باکت‌ها و دامپرها، قطعات لاینینگ (lining parts)، تجهیزات حمل و نقل، سطوح ضربه خور و نوار نقاله بسیار مناسب می‌باشد.

راهسازی

مهم نیست که نیاز به ساخت بدنه کامیون داشته باشید یا ماشین آلات بادوام، رائکس به شما کمک می‌‍کند تا مشکلات ناشی از ضربه و سایش را حل کنید. با ورق‌های نازک و عریض رائکس می‌توانید وزن کلی را کاهش دهید، ظرفیت باربری را افزایش داده و کیفیت بالای سطح به منظور بهبود ظاهر را بدست آورید.

رائکس ماشین آلات کشاورزی

ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی همواره با سایش و خوردگی‌های پرتنش رو به رو هستند. این فولاد با وجود استحکام بالا بسیار منعطف است که این ویژگی می‌تواند به افزایش طول عمر تجهیزات، کاهش هزینه‌های تعمیر و تعویض ماشین‌آلات کمک کند.

کاربرد در صنعت بازیافت

در زمینه بازیافت شما باید مولد و رقابتی باشید. تجهیزات بازیافت باید در برابر اشیاء تیز و سخت مانند تکه‌های بتن، قراضه و شیشه مقاومت داشته باشند. رائکس با ضخامت‌های نازکی (تا ۲ میلیمتر) عرضه می‌شود. این ویژگی به شما کمک می‌کند وزن کانتینر و محفظه‌های بازیافت را در حالی که دوام آن حفظ می‌شود، کم کنید.

کاربرد در صنایع بتن و سیمان

محیط کار چالش برانگیز، نیاز به تجهیزات بتنی و سیمانی قابل اعتماد دارد. طیف گسترده‌ای از فولاد رائکس خروجی شما را بی‌نقص نگه می‌دارد. به عنوان مثال رائکس ۳۰۰ برای میکسر بتن بسیار مناسب است در صورتیکه گرید ۵۰۰ می‌تواند در ورق های لاینر استفاده شود.

دریافت اطلاعات فنی و دیتاشیت ورق ضد سایش رائکس:

کاتالوگ جامع ورق ضد سایش رائکس

دیتاشیت کلی ورق ضد سایش رائکس

راهنمای برشکاری و جوشکاری ورق ضد سایش رائکس

راهنمای ماشینکاری و خمکاری ورق ضد سایش رائکس

دیتاشیت ورق ضد سایش رائکس ۳۰۰

دیتاشیت ورق ضد سایش رائکس ۴۰۰

دیتاشیت ورق ضد سایش رائکس ۴۵۰

دیتاشیت ورق ضد سایش رائکس ۵۰۰